VYRAL – nowe podejście do gaming marketingu

Newsy
piątek, 24 lipca 2020 242 Wyświetleń 0 Komentarzy
VYRAL – nowe podejście do gaming marketingu

VYRAL to nowy gracz na rynku marketingu związanego z rozrywką elektroniczną. 

Agencję tworzą ludzie od wielu lat związani z gamingiem oraz esportem i mający w swoim zawodowym portfolio realizację wielkich, międzynarodowych wydarzeń sportowych, targowych, festiwalowych oraz esportowych, jakie odbywały się w ostatnich latach w Polsce. 

Nadzorowali i brali udział w organizacji m.in EURO 2012 w Piłce Nożnej, Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej 2016, Gymkhana GRiD czy Games Clash Masters. 

Sky is the limit

Kluczem do sukcesu we współpracy z klientem jest poznanie i zrozumienie jego potrzeb a następnie dopasowanie odpowiednich narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych przez niego celów.

Misją VYRAL jest kompleksowa realizacja projektów związanych z esportem i gamingiem. Kampanie marketingowe “uszyte na miarę” dla klientów przy użyciu gier wideo jako środka komunikacji to główne założenie firmy – bez względu na to czy mówimy o streamingu rozgrywek z profesjonalnego studia nagraniowego czy turniejach organizowanych zarówno online jak i w wielkich halach widowiskowych. 

Członkowie VYRAL posiadają również bogate doświadczenie w kwestii rynku targowego. Indywidualna zabudowa, projekty stoisk oraz różnorakie aktywności promocyjne dla odwiedzających targi również nie mają dla nas żadnych tajemnic.Gaming jako uniwersalny środek przekazu

“Odpowiadając zapotrzebowaniu na dedykowane projekty gamingowe, szyte na miarę dla każdego klienta, stworzyliśmy VYRAL.  

Dzięki połączeniu doświadczenia z różnych branż, przygotowujemy projekty 360 w oparciu o najpopularniejsze wśród młodego pokolenia media i środki komunikacji .

Gaming to nowy sposób na promocję marek.”

  • Daniel Piątek, Prezes VYRAL 

Inwestycja w dynamicznie rozwijający się rynek

“Rozrywka elektroniczna to morze możliwości – cały czas powstają nowe technologie oraz rozwiązania w dziedzinie zarówno samego gamingu, jak i transmisji internetowych.

To bardzo obiecujący rynek, który nieprzerwanie się rozwija – coraz więcej firm i inwestorów dostrzega potencjał inwestycyjny drzemiący w tej branży.”

  • Marcin Herra, Wiceprezes VYRAL 

Przemysł rozrywkowy przyszłości

“ Większość światowych marek nie tylko związanych z przemysłem elektronicznym dostrzegło już potencjał sponsoringowy wydarzeń esportowych. Panująca pandemia i długie okresy kwarantanny sprawiły, że również mniejsze firmy funkcjonujące na rynkach regionalnych i krajowych zaczynają korzystać z tego kanału dotarcia z przekazem promocyjnym do swoich klientów. Bez wątpienia w nieodległej przyszłości ta rozrywka dogoni tradycyjny sport w zakresie zasięgów i lokowanych budżetów promocyjnych”

  • Jacek Oryl, Współzałożyciel VYRAL

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.