Z przyjemnością informujemy, że sklep cdp.pl otrzymał nagrodę PayU Lab Awards w kategoriieCommerce. Nagroda za wyróżniającą się działalność w branży została przyznana podczas wczorajszej gali PayU Lab Forum, dorocznego spotkania liderów biznesu organizowanego przezPayU – lidera płatności online w Polsce. Spotkaniu towarzyszył panel „eCommerce & Beyond”, w którym uczestniczyli przedstawiciele administracji publicznej oraz branż takich jak: energetyka, telekomunikacja, rozrywka czy ubezpieczenia.
Sklep cdp.pl obchodzący niedawno pierwszy rok działalności oferuje gry, książki, filmy, muzykę, sprzęt oraz produkty hobby. Platforma osiągnęła ponad 300 procentowy wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2014, kiedy oferowała wyłącznie produkty cyfrowe. Kapituła PayU Lab Forum doceniła cdp.pl za nową jakość sprzedaży na rynku multimediów, przyjazny i nowoczesny interfejs użytkownika, intuicyjną i krótką ścieżkę zakupową, dogodne płatności oraz unikatowe połączenie cyfrowej dystrybucji i wysyłkowej sprzedaży.
W skład kapituły konkursu weszli: Sylwia Bilska – Commercial Director PayU Polska i CE, Tomasz Nowak – Marketplace Chief Operating Officer, Allegro, prof. Mikołaj Piskorski – International Institute for Management Development (IMD), Monika Radaszewska – Digital Paid Models Director/Szef Działu e-commerce Ringier Axel Springer Polska, Andrzej Sadowski – Założyciel i Prezydent Centrum im. Adama Smitha.
– Jesteśmy bardzo dumni z nominacji do nagrody PayU, z którym pracujemy od lat. To dla nas ogromne wyróżnienie znaleźć się wśród tak znamienitych marek na rynku eCommerce. Tym bardziej nagroda dla cdp.pl utwierdza nas w przekonaniu, że podjęliśmy właściwą decyzję biznesową i dążymy w dobrym kierunku, wyznaczając nową jakość e-zakupów– mówi Michał Gembicki, CEO cdp.pl.